Oferta

Plugs

Czym się zajmujemy?

Zarządzamy i administrujemy nieruchomościami.

Zapraszamy Cię do współpracy.

Działamy na rynku zarządu nieruchomości od 24 lat.

Jesteśmy sprawdzonym i godnym zaufania partnerem.  Działamy na rynku zarządu nieruchomości od 1996 roku. Naszą „najstarszą” wspólnotę prowadzimy nieprzerwanie od 24 lat! Mamy pełną świadomość, że wystawia to nam bardzo dobrą ocenę pośród innych firm.

Obecne kierownictwo firmy stawia na rozwój i współpracę w oparciu o nowe technologie. Zmiany jednak wprowadzamy stopniowo, aby nie wykluczały naszych klientów – seniorów.

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu i administrowaniu budynkami. Specjalizujemy się w obsłudze:

  • dużych wspólnot mieszkaniowych
    o skomplikowanych rozwiązaniach technicznych
  • wspólnot wielobudynkowych
  • zespołu domków jednorodzinnych
  • biurowców administracyjnych
  • obiektów komercyjnych

Zatrudniamy zespół wysoko wykwalifikowanych osób, w szczególności w zakresie zarządzania nieruchomościami, prowadzenia ksiąg rachunkowych i obsługi technicznej (uprawnienia budowlane) i administracyjnej. Obecny stan zatrudnienia wynosi 20 osób.

Administrujemy budynkami zarówno mieszkalnymi, mieszkalno-usługowymi, jak i komercyjnymi oraz garażami.

Nasza współpraca ze wspólnotami realizowana jest w jednym z dwóch modeli:

1) jesteśmy administratorem nieruchomości, zaś funkcje decyzyjne i odpowiedzialność za zarządzanie ponosi jedno lub kilkuosobowy zarząd wspólnoty, wybrany najczęściej spośród właścicieli zarządzanej nieruchomości,

2) zarząd powierzony - w tym modelu jesteśmy jako firma Zarządem Wspólnoty, w którym nie występuje zarząd wspólnoty wybrany spośród właścicieli. Decyzje każdorazowo podejmowane są w uzgodnieniu z przedstawicielami wspólnoty.

reprezentacja wspólnoty-2058130

Reprezentujemy wspólnoty mieszkaniowe

Reprezentujemy wspólnoty mieszkaniowe na zewnątrz w stosunkach            z podmiotami zewnętrznymi, a także w stosunkach pomiędzy właścicielami.

  • Reprezentujemy wspólnoty na zewnątrz przed organami administracji państwowej i samorządowej.
  • Reprezentujemy wspólnoty w stosunkach pomiędzy właścicielami.
  • Wspieramy wspólnoty w celu przejęcia dokumentacji administracyjnej, eksploatacyjnej, technicznej oraz finansowo-księgowej.
  • Reprezentujemy wspólnoty przed Urzędem Statystycznym w celu aktualizacji danych oraz przed właściwym Urzędem Skarbowym.
  • Reprezentujemy wspólnoty przed agencjami ubezpieczeniowymi w celu uzyskania ubezpieczenia nieruchomości od ognia i innych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej.

Pomagamy w sprawach prawnych

Kompleksowo opracowujemy i opiniujemy umowy oraz uchwały, a także inne akty prawne, statuty, regulaminy oraz dokumenty wspólnoty, ponadto oferujemy podstawowe wsparcie prawne.

  • Opracowujemy i opiniujemy umowy (w zakresie obsługi eksploatacyjnej i technicznej) zawierane, aneksowane i rozwiązywane przez zarząd w imieniu i na rzecz wspólnoty.
  • Opracowujemy i opiniujemy uchwały i inne akty prawne wspólnoty.
pomoc prawna-5668882
funkcjonowanie wspólnoty-48148

Czuwamy nad bezproblemowym funkcjonowaniem Twojej wspólnoty

  • Prowadzimy i aktualizujemy ewidencję lokali i ich właścicieli oraz przypadające im udziały w nieruchomości wspólnej (zawarte w księdze wieczystej lokalu bądź akcie notarialnym jego sprzedaży), pod warunkiem okazania dokumentów potwierdzających prawo własności lokalu.
  • Weryfikujemy stan prawny i faktyczny lokali i nieruchomości wspólnej.
  • Zapewniamy bieżącą, nieprzerwaną obsługę eksploatacyjną nieruchomości wspólnej poprzez wyszukiwanie usługodawców, negocjowanie warunków zawieranych umów i kontrolę ich wykonania w zakresie:

    • dostawy usług komunalnych: wody, ciepła, energii elektrycznej, odprowadzania ścieków oraz innych umów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania nieruchomości,
    • utrzymania porządku i czystości pomieszczeń i urządzeń budynku służących do wspólnego użytku właścicieli lokali,
    • utrzymania porządku i czystości terenu zewnętrznego,
    • ubezpieczenia nieruchomości wspólnej od ognia i innych zdarzeń losowych oraz OC,

  • Prowadzimy odczyty i rozliczamy zużycie wody, ścieków, energii elektrycznej, cieplnej i inne.
  • Stale współpracujemy z mieszkańcami celem jak najlepszej organizacji zarządzania nieruchomością.
  • Wydajemy poświadczenia i zaświadczenia właścicielom lokali, dotyczące dodatków mieszkaniowych, pomocy społecznej i innych.
obsługa zebrań-34587

Obsługujemy zebrania wspólnoty

  • Jeden raz w roku zwołujemy zebrania sprawozdawcze wspólnoty.
  • Przygotowujemy zebrania, porządki zebrań i projekty uchwał.

Zabezpieczamy stronę inżynieryjno - techniczną

  • Prowadzimy dokumentację techniczną nieruchomości wspólnej, wymaganą przez przepisy prawa budowlanego (książka obiektu budowlanego).
  • Zarządzamy dokumentacją obiektu zgodnie z obowiązującymi zasadami archiwizacji, prawem budowlanym oraz innymi przepisami regulującymi wytwarzanie, obieg i korzystanie z dokumentów dotyczących nieruchomości.
  • Zapewniamy bieżącą konserwację nieruchomości wspólnej, a w szczególności urządzeń technicznych umożliwiających właścicielom lokali korzystanie z oświetlenia, ogrzewania, ciepłej i zimnej wody, domofonu i innych urządzeń należących do wyposażenia nieruchomości wspólnej.
strona inż. - techn.-4792486
  • Zawieramy w imieniu wspólnoty umowy na dostawę energii elektrycznej, wody i odprowadzania ścieków, ciepła itd.
  • Zlecamy i nadzorujemy wykonanie okresowych kontroli budynku zgodnie z ustawą o własności lokali oraz prawem budowlanym, tj. przegląd instalacji elektrycznej, wentylacji i przewodów spalinowych oraz instalacji gazowej, przegląd ogólnobudowlany oraz innych urządzeń i instalacji specyficznych dla danej nieruchomości (przepompownie i hydrofornie, wentylacje mechaniczne, alarmowe, klimatyzacje itp.).
  • Oceniamy potrzeby remontowe wspólnoty.
  • Współpracujemy z zarządem wspólnoty przy wyborze wykonawców robót remontowych.
finanse wspólnoty-53621

Nadzorujemy, prowadzimy i ponosimy odpowiedzialność za finanse wspólnoty

  • Ewidencjonujemy koszty zarządu nieruchomością wspólną, zaliczki uiszczane na pokrycie tych kosztów, a także rozliczenia z innych tytułów na rzecz nieruchomości wspólnej.
  • Przygotowujemy coroczne projekty planów gospodarczych (rzeczowo-finansowych) zarządzania nieruchomością wspólną, sporządzamy roczne sprawozdania finansowe wspólnoty.
  • Pobieramy, rozliczamy oraz przeprowadzamy wstępną windykację poniższych płatności:

    • zaliczki na poczet kosztów zarządu nieruchomością wspólną,
    • zaliczki na media dostarczane do lokali poszczególnych właścicieli,
    • pożytki z nieruchomości wspólnej.

  • Wydajemy właścicielom książeczki opłat zaliczek.
  • Prowadzimy sprawozdawczość finansową, zgodnie z obowiązującym prawem.
  • Ewidencjonujemy i rozliczamy fundusz remontowy.
  • Dokonujemy bieżących rozliczeń przez rachunek bankowy wspólnoty.
  • Lokujemy nadwyżki z rachunku bieżącego oraz środków pieniężnych funduszu remontowego na rachunku oszczędnościowym.
  • Archiwizujemy dokumenty finansowo-księgowe.
  • Prowadzimy sprawy dodatków mieszkaniowych.
czystość i tereny zielone-589

Zapewniamy czystość

  • Utrzymujemy czystość terenów zewnętrznych:

    • sprzątamy tereny zewnętrzne,
    • sprzątamy chodniki i place utwardzone,
    • sprzątamy place zabaw
    • sprzątamy podziemne garaże
    • grabimy liście,
    • kosimy trawniki,
    • odśnieżamy chodniki i ciągi komunikacyjne wraz z posypywaniem ich piaskiem i solą, gwarantujące komfort dla mieszkańców budynku.

  • Zakres prac porządkowych wewnątrz budynku

    Utrzymujemy czystość:
    • klatek schodowych, korytarzy i piwnic, wind, drzwi wejściowych, poręczy i balustrad;
    • wycieraczek, okien, grzejników i lamp oświetleniowych;
    • dezynfekcja balustrad i klamek w czasie zagrożenia epidemiologicznego.

Pogotowie techniczne

  • Świadczymy usługi pogotowia technicznego w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej, ciepłej wody użytkowej, centralnego ogrzewania, gazowej i elektrycznej w nieruchomości wspólnej. Usługi pogotowia technicznego są świadczone 24h/7 dni.
pogotowie techniczne-2733667
  • Indywidualny opiekun

    Do obsługi mieszkańców wspólnoty
    i pierwszego kontaktu z zarządcą nieruchomości wyznaczamy dla Państwa osobę – administratora nieruchomości, w której zakresie będzie dokonywanie cotygodniowego stanu budynku.

  • Przejrzystość

    Warunki współpracy Państwa wspólnoty mieszkaniowej a zarządcą uregulujemy  szczegółowo w umowie o administrowanie nieruchomością wspólną.

  • e-Kartoteka

    Dajemy również możliwość skorzystania z usługi e-kartoteka umożliwiającej właścicielom lokali (na podstawie loginu i hasła) analizę stanu własnych rozliczeń, zobowiązań i wpłat, wgląd w treści uchwał, regulaminów
    i przepisów.

Skontaktuj się z nami

...

Dane kontaktowe

  • Adres:

    ul. Dolna 3 Maja 3
    20-079 Lublin

  • Godziny pracy:

    poniedziałek-piątek 8:00-16:00

  • E-mail:

    graden.zn@administracja.lublin.pl

  • Telefon:

    tel. +48 81 534 38 06
          +48 81 532 93 95
    tel. kom. 666 025 332

graden300

Jesteśmy firmą zarządzającą i administrującą nieruchomościami. Specjalizujemy się głównie w obsłudze wspólnot mieszkaniowych, ale zarządzamy również nieruchomościami komercyjnymi, a także powierzchniami przeznaczonymi na wynajem.

Przydatne odnośniki